Saturday 29 October 2011

ZIARAH SEPTEMBER

Pada September 2011, kami, Wanita PKR Raub, bersepakat mengadakan lawatan ke beberapa tempat.

Mahkamah Temerloh menjadi destinasi pertama kami apabila kami telah hadir untuk memberi sokongan moral kepada Peneroka Felda Jengka yang telah berkumpul bersama peguam-peguam peneroka untuk satu sidang akhbar "PENEROKA SAMAN FELDA". Sebelum daripada itu, peguam-peguam peneroka telah failkan saman menuntut lebih daripada RM340 juta hasil daripada penipuan kadar perahan oleh FELDA. Saman telah di failkan oleh YB Sivarasa Rasiah yang di temani oleh Lateefa Koya.

Seteruskan kami ke Hospital Besar Temerloh untuk ziarah anak salah seorang ahli yang cedera parah dan berada dalam keadaan koma akibat daripada kemalangan jalanraya.


Hentian terakhir kami di Kuala Krau untuk mengucap takziah kepada 2  ahli PKR Pahang yang kehilangan anak mereka. Ketua Wanita PKR Kuala Krau kehilangan anak akibat daripada  keguguran dan seorang lagi penyokong PKR mengalami nasib yang sama apabila anak lelaki beliau yang berusia 11 tahun meninggal dunia.

Wanita PKR Raub komited dan sentiasa bersama dengan ahli-ahli dan rakyat yang di timpa musibah dan sentiasa berusaha untk bantu mereka-mereka yang perlu bantuan walaupun kedudukan kewangan kami terhad.

InsyaAllah, bantuan akan kami hulurkan dari masa kesemasa


NUKILAN,
AMANDA
(Setiausaha Peribadi Timbalan Ketua Raub)

No comments:

Post a Comment